Gastpost op Blinde Schildpad 7

Blinde Schildpad blijft met gave applicaties komen (ditmaal in het kader van Hele Langzame Dingen), dus nu plaats ik de eer maar eens waar zij toekomt: op Blinde Schildpad zelf.

Over Drabkikker

Dirk Bakker, geboren in de vorige eeuw, levend in de huidige.
Dit bericht werd geplaatst in Gastwerk. Bookmark de permalink .

29 reacties op Gastpost op Blinde Schildpad 7

  1. Absent Martian zegt:

    Diiee laangzaamee caantoo kliinkt iindeerdaaaad praachtiig. Iik wiil eer graaaag iieets ooveer zeeggeen, maaaar iik weeeet zoo gaauuw noog niieeets.

  2. Ik stel voor dat drs. D. Kikker binnenkort bij hem thuis een Ccaannttooffeessttjjee organiseert. Gasten worden geacht zwijgend & in in donkere, gelaatsbedekkende mantels te verschijnen, 16 uur lang gelegen op matrassen van de muziek, de wijn & de ananas* te genieten & 16 uur later gelouterd & in alle stilte weer te vertrekken.

    *) Het meest omineuze fruit.

  3. Absent Martian zegt:

    Dat komt omdat jullie allebei steeds verkeerd inspringen.

  4. Absent Martian zegt:

    Dan was mijn reactie op jouw reactie dus wèl duidelijk geweest.

  5. Absent Martian zegt:

    Anders begrijpt niemand meer wat ik met “mijn tekst” bedoelde.

  6. Drabkikker zegt:

    Ik denk dat de baas van internet ons zometeen vriendelijk komt vragen of we weg willen gaan.

  7. Julliee zijn raar :PP
    Hoe oud zijn julie wel niet?!

    xxx

Geef een reactie

