Familieportret

Van een bevriende kennis kreeg ik het volgende familieportret doorgestuurd. Ik zeg verder maar niets, dat lijkt me het beste.

Over Drabkikker

Dirk Bakker, geboren in de vorige eeuw, levend in de huidige.
Dit bericht werd geplaatst in Aantrefsel, Foto's. Bookmark de permalink .

6 reacties op Familieportret

  1. Eliza zegt:

    Goh, wat een gezellig clubje! Ze zijn vast heel vredelievend…

  2. Marie-Bernadette zegt:

    Ik zeg ook maar niets………………:-$

  3. Drabkikker zegt:

    Ik moet telkens de aandrang onderdrukken om te denken dat die man het driejarige zoontje is.
    De kennis van de bevriende kennis wees overigens ook op ‘Destiny’ (het meisje vooraan, de andere kinderen heten Vision, Mercy, Serenity en Judah), die denkt dat ‘lachen’ betekent: je lippen uiteentrekken zodat mensen je tanden zien.

  4. Absent Martian zegt:

    Hij is wel wat ouder geworden op deze foto hè, die Blinde Schildpad.

Geef een reactie

