Drabkikker is doctor

Factusm (sorry) est. Ik ben doctor.

Ik dank iedereen vanuit de bodem van mijn hart voor alle steun, toewijding, hartelijkheid, geloof, hoop, liefde, felicitaties, kado’s, roer- en bemooienis die ik de afgelopen tijden en gisteren heb mogen ontvangen. Ik ben nog lang niet klaar met alle emoties op een rij zetten of beseffen wat er allemaal precies gebeurd is, maar zeker is dat het een prachtdag was. Dankzij u!

En dan ga ik nu tot het eind van de maand uitwaaien op de Eilanden. Tot in mei!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Dank voor foto’s aan: De Leidse Bovenburen, Aart Kramera, Barry d’A. van B., Absent Martian, Dirk sr., Cobi F., Jasper van de V., mijzelf en Blinde Schildpad.

Over Drabkikker

Dirk Bakker, geboren in de vorige eeuw, levend in de huidige.
Dit bericht werd geplaatst in Drabkikker promoveert, Foto's. Bookmark de permalink .

14 reacties op Drabkikker is doctor

  1. Ea zegt:

    Wowie! super! Indrukwekkend! Mannen met baarden!

  2. Who the man? You the man!!!

  3. Eliza zegt:

    Weetje wat ik gedaan heb? Ik was mijn desktop wallpaper zat, en heb jouw foto ervoor in de plaats gezet! Geniet van je vakantie!! liefs, Eliza

  4. Marke zegt:

    Dr. B., I salute you! Congratulations!

  5. Vader zegt:

    Ik Dr.
    is ook een anagram.

  6. Absent Martian zegt:

    Dr. A.B. Kikker

  7. Roos zegt:

    Hoewel het niet je verjaardag is, vind ik dit toch passend. Het is toch wel een zekere wedergeboorte!

Geef een reactie

