Drab in the USA

Ohmagaaaawd, like, so I was, and then she went, like, totally, ohmagaawd, that is so aaaaahsome?

U ziet het, ik heb de afgelopen weken grondig op mijn Amerikaans geoefend, want dat spreken ze daar dus, in Amerika. Waar ik dus morgen een week heen vlieg. Naar Pittsburgh, welteverstaan. Voor de Negende Internationale Taalkunde Olympiade als begeleider van het Nederlandse team. Puzzelt u mee in de tussentijd? (klik voor pdf)

Dus, ik ben er even een weekje niet. Tot in augustus maar weer!

Over Drabkikker

Dirk Bakker, geboren in de vorige eeuw, levend in de huidige.
Dit bericht werd geplaatst in Allerlei, Taal. Bookmark de permalink .

12 reacties op Drab in the USA

  1. Eliza zegt:

    Fuuuuuuuuuuck….

    Laat maar ;-)

  2. uair01 zegt:

    Succes! Ik hoop dat we winnen.
    En die Charles K. Bliss was de zoveelste die het probeerde. Leuk boek:
    The Search for the Perfect Language (The Making of Europe)
    Umberto Eco
    http://www.amazon.com/Search-Perfect-Language-Making-Europe/dp/0631205101

  3. Nynke zegt:

    dit is dus niet mijn soort talenknobbel…

  4. Nynke zegt:

    ‘shag a syriologist’ vind ik goed gevonden trouwens :)

  5. De Heilige Maagd zegt:

    I love it! Heb hem al opgelost, wanneer komen de goede antwoorden?

Geef een reactie

