Een reuze aardige reeks daguerrotypieën

Sinds onlangs een puik cameraatje van mijn toffe vader kado, waarmee ik lustig in het rond schiet. En omdat het weer eens bloggen met de kraan open is ga ik u daar gewoon een greep van laten zien. Hier. Klikjes doen voor grote versies, zweefmuizen voor toelichting.

DSCI0285a []

DSCI0520a []

DSCI0003b []

DSCI0457a []

DSCI0385 []

DSCI0287 []

DSCI0123 []

DSCI0064a []

DSCI0134 []

DSCI0742d []

DSCI0380b []

DSCI0341a []

DSCI0423 []

Over Drabkikker

Dirk Bakker, geboren in de vorige eeuw, levend in de huidige.
Dit bericht werd geplaatst in Eigen baksels, Foto's. Bookmark de permalink .

11 reacties op Een reuze aardige reeks daguerrotypieën

  1. Marian Kaefer zegt:

    Swans and elephants, wars, trunkssand filled with secret reflection

  2. Dirk Bakker zegt:

    Niet alleen een puike camera, zonder ook een puike fotograaf

  3. Ea zegt:

    n.a.v. je bovenraakboogplaatje: ik droomde dus laatst dat ik een supervreemde regenboog zag en in mijn droom was mijn reactie: oh daar moet ik een foto van maken en het aan dirk laten zien die wordt daar vast blij van.

  4. Absent Martian zegt:

    Alles supertof! Camera. Foto’s. Pa. Fotograaf.

  5. Ea zegt:

    Eeh het was een regenboog met met elke 45 graden een soort van ‘jonge regenboogjes’ zoals een tak een nieuw blaadje krijgt zeg maar.

  6. uair01 zegt:

    Ja die bovenraakboog daar ben ik wel jaloers op! Heb ik nog niet.

Geef een reactie

