Limbo

Geheel in de sfeer van het heersende weertype ben ik momenteel dit spel aan het spelen: Limbo. Extreem duister en je gaat voortdurend op de onaangenaamste manieren dood, maar èrg fraai uitgevoerd en bij tijd en wijlen op een zwarte manier zelfs grappig.

De makers (Playdead, hè, knus) zijn bezig met een soortement van vervolg genaamd Inside, waar je zo te zien helemáál dystopisch van wordt, maar dan dus op een nog smaakvollere manier. Doet u mij die maar.

Update 20-10-2015: Haha, oh snert, nu heb ik een trend gezet. Hoog tijd weer voor iets met troetelbeertjes.

Over Drabkikker

Dirk Bakker, geboren in de vorige eeuw, levend in de huidige.
Dit bericht werd geplaatst in Be- en verwonderingen, Computer, Kunst & nijverheid, Puzzels en spelletjes. Bookmark de permalink .

6 reacties op Limbo

  1. Eliza zegt:

    MEIN GOTT. Wat vreselijk/mooi. Maarja, waarom zou ik nog een reactie geven eigenlijk…Het is toch allemaal zinloos…

  2. Carolijne van Teutenberg zegt:

    Nu weet ik ‘t! Ik ben dus een Dystopiër!
    Gast ik ga deze spelletje checke.

  3. uair01 zegt:

    Ja maar heb je dan al Ligotti gelezen? Een must voor de serieuze nihilist. Er is net een boek uit in Penguin classics, erg aan te raden:
    http://www.wsj.com/articles/penguin-classics-to-publish-ligotti-stories-1442851513
    En op YouTube staan ook een paar leuke depressieve voorlees-verhalen:

Geef een reactie

