Een blije Kerst iedereen!

Mijn arme zus ligt hevig in het ziekenhuis met, of liever zonder haar amandelen, dus erg aan feestdagen zal de familie Drabkikker dit jaar niet doen, maar desalniettemin wens ik u een bijzonder aangenaam Kerstweekend. Voor de gelegenheid hier een gepast staaltje pareidolie, gepleegd door een verdord blaadje in een vaas bij ons op het Instituut:

Update 30-12-2010: Veel dank voor uw hartelijke gezondheidswensen inzake Clara! Ze is inmiddels ontslagen (uit het ziekenhuis) en is weliswaar nog knap zwak, maar kalefatert zienderogen vooruit. Dat zingt binnen de kortste keren de noten weer van de hazelaar, en wie weet nog met onvermoede nieuwe klankkleuren ook. Tonsillitis Blues, binnenkort bij u in de betere platenhandel.

4 gedachten over “Een blije Kerst iedereen!

    1. “awwww Arme Clara!!!!!” – dat ging ik ook precies zeggen, maar dan net 3 w’s en ongeveer 2 uitroeptekens. Beterschap haar van me!

      Hoop dat jij ook een pretkerst hebt gehad, K!

      Like

  1. Eveneens een gezegend uiteinde, Drabkikker. Dat blaadje is inderdaad verbluffend pareidolisch. Ik zag er meteen een inktvlek in, zo een die ze bij de Rorschach-test gebruiken. Verbluffend gewoon!

    Like

Plaats een reactie